Libera Asociere

Materia se scurge în vise răsuflate,
Timpul și Oxigenul devin de neînvins,
Eroziunea își sapă tranșeele în chipul,
Angelic de mult uitat, de mult mort.

Sângele încetinește prin vene,
Viteza nu ține cont de extremități,
Clipele de glorie ale tinereței duse sunt,
Maturitatea e doar unul dintre tăișurile lamei.

Mă pierd și revin, mă ascund, sunt prins,
Ideile îmi scapă dar tot ele sunt singurele,
Lucruri certe ce vor lua viață cu adevărat,
În partea a – II –a a filmului după intermission.

Încerc să mă reconstruiesc, dar somnul nu apare,
Încerc să urlu la luna în declin, nimic nu are sens,
Singura manifestare a vremurilor demult uitate,
Fiind pura insomnia a unui vis înghețat în vară.

În lupta cu mortalitatea sunt răpus,
Mă sting ca un fulg, ca o văpaie,
Precum dorințele sexuale a primului nesatisfăctut,
Devin o pagină în irelevanta istorie umană.

Poezie Experimentala

Lasă un răspuns

