o vagă impresie…

Și ea ca orice tânară amatoare de jazz, era acolo, pe scaunul de lemn, stând cu spatele drept și cu ochii bulbucați pe pereți. Chiar dacă nu era foarte interesată, asculta cum trompeta și saxofonul făceau un duet, apoi un duel până cand pianul reușea să ridice atmosfera și să împace spiritele. Apoi o voce femină ce scălda întreaga armonie creată de instrumente într-o stare de euforie ce cumva pentru mine devenea dorință. Cred ca ar fi avut destule întrebări dar se sfia să mi le pună. Oare ce aș fi crezut despre ea? Și se întampla ca în astfel de momente să nu îmi pese nici măcar de prezența ei ce transforma albul pereților într-un gri greu. Întotdeauna mi-a plăcut să îmi fie în preajmă, asta atât timp cât nu se apuca sa ma sâcâie de altele. Ciudat că ochii ei nu aveau culoarea și buzele erau mult prea subțiri și roz.

Rozul mă enerva. Rozul era bun doar dacă era purtat de delicatese dulci, extrem de dulci, atât de dulci încât nici nu îți dădeai seama cât zahăr puteau să conțină. Le adoram. Și puteau să fie roz. Dar în nici un caz pe pereți, pe mașini, pe femei și pe barbați, purtate nonșalant ca și cum rozul ar fi noul negru. Avea un păr blond dar decolorat, exact cum arată o roșcată artificială după câteva ploi. Era și foarte slabă, atât de slabă încât puteam să îi cu prind încheietura mâinii cu degetul mare și cel arătător și încă să mai rămână din lungimea celui dintâi.

E absolut fascinant cum singurătatea în esența ei amară poate lua o formă vie, femină și acceptabilă. Chiar dacă scaunul ală e gol și aerul e plin de sonoritățile de mult uitate ale anilor 40”, zâmbesc și salivez gândindu-mă la ceea ce ar putea umple fizic golul din stomac. În anii 40” se iubea prea mult și se cânta prea mult despre asta și astfel dându-mi vaga impresie ca vreau asta.

experiment

Lasă un răspuns

