declarație de iubire și adorație eternă…

Din ură pentru tot ce nu vrei să fii și ești, folosesc acest cuțit cu lama lungă și îngustă, înroșită în focurile iadului, să îți sculptez, în pielea ta ironic de perfectă, cuvintele ce îmi exprimă adorația supremă.

Durerea ta e doar o altă formă de satisfacere pe care în lipsa sexualității adormite o practic. Din practică îmi dau seama că gemetele tale ce atunci când lama, îți pătrunde în piele se intesifică, îmi provoacă o stare hipnotică în care sunt Dumnezeu.

Săruturile lipsă, sentimentele goale mă determină ca în fiecare secundă în care tu încă respiri, să mă gândesc la cele mai odioase metode prin care aș putea să te fac fericită.

Durerea îți provoacă orgasme nemărginite, de capacitatea fizică ce ți-ar putea limita percepția de la absolutul stării, o culme pe care descultă, într-o rochie subțire de vară, te plimbi și savurezi mireasma dulce, rezultat al cărnii tale arse de lama înroșită.

Îți vreau întreaga ființă să ma îmbrățiseze în ceea ce s-ar numi eternul final ce numai zeii și creatori lor au putut să o facă. Îți vreau sufletul într-o cutie de argint, pătată de aur, pe care să o arunc pe unul dintre rafturile minții mele haotice.

Îți vreau sclipirea ochilor să îmi devină unica lumină, căldura corpului tău neatins să îmi fie alături în iarna vârstelor pe care nu o voi mai apuca.

Dar pentru tot ce am cerut, îți voi oferi doar o simplă alegere, puterea de a mă sfârși în măruntaiele Leviatanului sau de a mă elibera să zbor alături de îngeri în propriile tale paradisuri…

experiment

Lasă un răspuns

