Ea sau ea…

Privesc în golul din care mi-am făcut apariția,
Purtat de gândul ei lasciv condimentat apatic,
Perforat de colții înveninați cu simțirile radioactive,
Pe ale căror aripi dintotdeauna am zburat…

Vidul privirii ei încă mă atrage,
Motivul imperfect de a fi acum, aici,
Printre rămășițele meditației transcendentale,
În care de frică am rămas suspendat…

Frustrarea întârzie și limitările dispar,
O prind de gât cu ai mei canini tociți de nervi,
Din sângele ei prea dulce amărui mă hrănesc,
Cu amintirele veșnic monocrom sonore…

Adevărul absolut din fericire îl înghit,
Cheia atotștiinței prea mult dorite,
Cu Diavolul, ea și ea, Dumnezeu,
Un ménage à trois abisal trăiesc…

Ea plus ea, 45 de personalități perverse,
Născându-se din 23 de înțelepți introvertiți,
Și din urletul a 22 de orgasme neîntelese,
În ea, din toate cele 6 dimensiuni celeste,
Sfârșitul mi-l găsesc.

poezie

Lasă un răspuns

