Te urăsc pentru că ești ceea ce iubesc…

Întotdeauna te-am urât pentru ca te iubesc. Am început să ard sufletele la întâmplare și ambalajele rămase făra sclipirea din ochi să le folosesc pentru a hrăni alte suflete. De ce tocmai tu să fii cea pe care o iubesc? E un fapt destul de dureros de confruntat acum pus față în față cu situația de a îmi contrazice toate afirmațiile si toate elementele care mă făceau sa fiu indiferent.

Tot ce spui, tot ce faci, fiecare gând pe care îl simt că se aprinde în capul tău frumos mă determina să te iubesc. Și nu e iubirea aia superficială, rezultat al unor reacții chimice din creier, e undeva mult peste si foarte diferit. Nici măcar instinctual nu aș putea numi fenomenul pe care de ceva timp îl simt cum îmi curge prin vene, îmi gâdilă sinapsele și mă îndoapă cu endorfine. E ca atunci când nu ai cum să dormi și nici nu vrei să dormi chiar dacă tu ești lângă mine și dormi, dar eu trebuie să te veghez și să am grijă ca nici un coșmar să nu îți altereze chipul care a căpătat o nuanță puternic angelică.

Aș încerca să te ating dar nu m-ar ajuta deloc deoarece aș fi prins într-un vid infinit care m-ar ține departe de starea ta de acum, de armonia perfectă creată din mrejele minții tale scufundată în somnul adânc.

Și continui să pășesc pe drumul care mă va duce departe… cu cât distanța va fi mai mare cu atât voi fi mai sigur si nu voi putea să fiu consumat în propriul suc concentrat de pasiune bipolară pentu ființa ta…

Alerg și umbrele mă prind, mă trag înapoi, îmi scot ochii, îmi taie urechile, îmi distrug toate simțurile și în eternitatea rece îmi proiectează… te proiectează perpetuu în mintea deținutului propriului său purgatoriu…apărut din frustrarea de a fi uman prin sentimentele născute față de o ea… ce poate niciodată nu ar merita sau ar conștientiza…

experiment

Lasă un răspuns

