Magnum Opus (part iv)

Din egoism păstrez deoparte ceea ce aparent am sters din harta existenței și continui cu experimentele bolnave în a crea cât mai multe posibilitați de universuri căt mai diverse. Prima mea problemă apare în momentul în care observ că fără cei doi poli multe dintre tentative ajung cuprinse de haos. Și haosul are multe forme. Dar în același timp a fost interesant ca prim act, dupa ce am primit ceea ce din totdeauna voiam, să desființez pe Dumnezeu și pe Diavol… cele două entități astfel denumite de oameni, nu erau nici măcar pe jumătate ce își imaginau ei în cărțile așa zis sfinte. Toate concepțiile despre creație, despre ce e după moarte, erau mai mult decât eronate. Cele două entități au avut un singur rol dintotdeauna să ofere posibilitatea de a te alinia într-un fel sau altul pe o anumită traiectorie cu minim contact posibil. Reușita mea de a o aduce pe una dintre aceste două în pragul contactului maxim cu ființa umană a fost ceea ce oamenii ar atribui norocului. Șansa chioară, oportunitatea unică pentru ceea ce eram atunci. Încă am dubii dacă am procedat corect dar avantajul meu e că oricând le pot recrea din nimic.

Mă retrag în colțul în care am lăsat ceea ce era o dată să existe într-un alt plan… și uitându-mă la ea, cea care mă ținea încă uman am ajuns la concluzia că pot crea o alta, astfel am sters-o chiar dacă cu regret, ea nu a mai fost. M-am asigurat că nu există nici o șansă de a o recrea precum celor două entități le-am oferit și eliberarea a fost mai mult decât extatică…

experiment

Lasă un răspuns

