Înțepături lașcive…

Pielea ta, un strat de ace ascuțite,
Placerea definitorie a ajuns,
A întepa, a înțepa, a mă întepa,
Până când pielea îmi ajunge,
Un mare sistem de irigare al roșului vital…

Te mai oprești, mai arunci un zâmbet,
Precum bolnavilor terminali la pat din milă,
Dar nu durează mult și iar începi,
Continui într-o manieră aproape sadică,
Și la sfărșit mă îmbrațisezi…

Nici sarcasmul, nici ironia, nici cinismul,
Nimic din armele mele tradiționale,
Nu poate face față armurii tale impenetrabile,
Al cărui asediu, încă mă chinui să nu abandonez,
Dar zâmbetul tău, privirea și îmbrațisările sunt dezarmante.

poezie

Lasă un răspuns

