clipe nealterate de cuvinte…

Ochii tăi, reflexiile ludice,
Ale celor doua corzi de vioară pe care niciodată nu le-am folosit,
Pierzându-se în marea de fum și de zgmot,
În care întâmplător te-am zărit.

Salvarea pentru 5 minute,
Fie pentru o eternitate ce a noastră nu e,
Clipele pierdute în conversație cu tine,
Înconștiență dulce-amăruie,
Ce în loc de de vis, mă ridică din infern…

Și zămbete, aruncate printre sprâncene ridicate,
Alte cuvinte, un mic surâs,
Apoi o îmbrățișare…

Și trec zile, trec clipe în care mediocritatea mă asaltează,
Urmează să mă înghită,
Până ce întâmplător,
Apari, pe un ecran de sticlă
Și mă trezești dintr-un coșmar făra sfărșit.

poezie

Lasă un răspuns

