un alt sfârșit de vară..

Două pete de nicotină,
Pe un perete alb ce în lumina slabă a dimineții,
Aduc a ochii tăi
Și fumul din scrumieră ce fuge și formează unduiri,
Ce doar la șoldurile tale,
Mă duc cu gândul…

Și soarele ce deabia face ochi,
Mă trimite la imaginea ta,
Cu părul răscolit,
În patul meu,
După o noapte albă…

Primul zâmbet,
Al unei fețe nealterate,
De culori chimice și grimase nefericite
Și primul cuvânt scos,
Prima gură de cafea sorbită,
Al doilea zâmbet…

Primul fum de țigară,
Al doilea sărut,
Și un soare ce cu colții de sfârșit de vară,
Îți încălzește figura,
Și mă aruncă în sertarele demult încuiate,
Ale unor lucruri ce undeva,
Odata…
În ochi scântei vii,
Îmi provocau.

poezie

Lasă un răspuns

