Testament (Sui Caedere Hereditas Denique)

Și praf în vene în loc de sânge… se strecoară câtre o piatră ce cândva acționa pe postul unui motor coordonând curgea vieții prin închisoarea de carne, oase, mușchi și alte elemente al caror rost oricum nu l-am înteles prea bine.

Eram în vara unui an, nu acum mult timp, dar destul ca pentru ceea ce a rămas dupa incinerare, din amintiri, să fie din ce în ce mai greu de descifrat tinzând spre o imposibilitate umană de a întelege.

Și anii petrecuți se stergeau, cu cât trecea mai mult timp, nimeni nu mai îmi șoptea măcar numele, nimeni nu își mai aducea aminte nimic, nici măcar ființele ce au avut parte de tratatmente speciale, nici măcar prietenii ce s-au atârnat de umerii mei, nici măcar cei cu propriul meu sânge …

Zielele se scurgeau într-un ritm de neînteles pentru ființa ce a trecut în neființă, acum nimic… un spațiu gol negru… sufletul fiind doar o invenție pentru a condiționa anumite acțiuni… nu tu rai, nu tu iad… nu tu reincarnare, nu tu transcendeță ci un absolut vid în care dispărusem complet…

Și mă gândesc cum cei pe care i-am lăsat în urmă, stau și își irosesc timpul căutând o cale prin care așa zisa lor viață de apoi să fie într-un loc inventat… într-un loc ce nu am sperat vreodată că voi ajunge.

Raiul pentru mine era pe pământ. Era în brațele ei, oricare ar fi fost ea… doar capacitatea ei de a oferi ori afecțiune pentru nevoia mea exagerată, ori satisfacere fizică pe care de cele mai multe ori obțineam dar nu în forma ei pură de orgasm ci prin eliberarea unor lichide care așa îmi încarcau făra nici un rost corpul… dar se întamplase să primesc ambele și chiar pentru porțiuni temporale extreme în consistența lipsa … eram fericit… chiar daca era doar ceva ce se întampla mult prea rar.. și recompensam atât de mult cât puteam… atât de mult cât mă putea duce lungimea și grosimea falusului … atât cât mă putea duce presiunea lichidelor seminale… atât cât mă putea duce condiția fizică precară, atât cât psihic puteam…

Au fos și momentele cu cei cinci… singurii prieteni pe care i-am avut și cu care întotdeauna m-am simțit mai mult decât bine… simplul fapt că erau acolo era de ajuns… era mai mult decât puteam să cer…

Și raiul pentru mine, starea orgasmică absolută, momentele pentru care nu aș fi comis gestul ce m-a transpus în imaterial…era imortalizarea în cortex a fragmentelor de informație… muzici peste muzici, genuri muzicale, sub genuri, artiști, trupe, compozitori și asta devenise parte din ceea ce mă ținea mult peste linia de plutire atât timp cât puteam sta izolat și eram în stare să savurez cu tot ce însemnam cu tot ce am însemnat … dar în același timp setea mea de cunoaștere devenise mult prea morbidă, mult prea violentă… înjuram și uram pe lumea care mă mințise 15 ani de zile că există Dumnezeu, că există Diavol și inveția numită Faust, invenții care mi-au dat speranțe că într-o zi aș putea să îmi vând la rândul meu sufletul pentru a putea fi fericit din cunoaștere… dar alt fals fabricat ce m-a împins spre nemurire la nivel molecular…

Când știi că într-o viață nu ai timp să asculți toată muzica care știi că ti-ar plăcea, nu ai timp șă construiești toate bucățile de puzzle din tot ce înseamnă înformație, când știi că nu poți cunoaște toți oamenii pe care ar trebui… mai bine renunți… știi că te retragi cu onoare.. cu o conștiintă împăcată care chiar dacă nu contează pentru tine pentru ei da… cu faptul că decât să te chinui mai bine… alegi exilul… oricare ar fi el… de aceea vă urăsc pe toți pentru că în simplitatea voastră dureroasă și în ignoranța voastră veți rămâne doar niște urme biologice… dar eu am scăpat și … după tradițiile voastre idioate mă odihnesc în pace… adio…

experiment experiment final

Lasă un răspuns

