Umbre ale nopților de vară

Ochi inveliți într-un albastru greu,
Mă ating, îmi zgârie pielea,
Îmi lasă urme adânci,
Sângerez și limba ei,
Se plimba peste răni,
Le vindecă și mă topec…

Sânii ei, monumente semisferice perfecte,
Sculptați într-un detaliu intim,
Întră în contact cu buzele mele,
Înmuiate de saliva scursă,
Două sfârcuri întărite,
Mi se încurcă în bila de metal din limbă,
Ea tresare…

Orele trec precum minute,
Zilele se număra în clipe,
Deliciul timpului petrecut cu ea,
Și mă trezesc, sunt conștient,
Că patul e gol,
Soarele mă arde,
Și totul e doar un vis, a fost pură visare,
A unei nopți de vară…

poezie

Lasă un răspuns

