uvertura unei bucle infinite…

Florile aruncate unor cadavre fugitive mă ajută cu seva lor amară, mă revigorează și te aruncă într-un hău făra fund din care cred că nu vei mai putea scăpa vreodată și asta mă bucură teribil, îmi trântește un rânjet diabolic de care nu am mai avut parte de ceva secole…
Conștientizez ca viermii ce îmi constituie masa corporală nu își dorec să fie legați de tine sau de alta, de ea sau de cealaltă, de bruneta sau de blonda din seara aceia de mai, ci își doresc doar să se joace, să stârnească gemete și apoi să își împrăștie sporii într-o masă închisă de latex, unde nu pot fecunda nimic…
Și sobolanului de mine nu îi plac ființele pure, ființele ce cu mult ne depașesc în gradul de umanitate pierdut… Îmi plac canalele cât mai adânci, cu cât mai multe galerii, cu o duhoare cât mai puternică, în care să mă pot bucura de libertate și unde soarele nu mă poate găsi și nu mă poate scoate la lumină…
Un la minor, alte corzi lovite, un recviem e scris, un marș funebru este ars și toate sunt din vina mea… o nouă perspectivă asupra unui gândac ce este strivit deoarece a îndrăznit să urce pe o țeavă din cuibul lui, unde nu îi mai suporta pe ceilalții și a urcat și printr-o gaură dintr-un perete de baie s-a strecurat având curajul să plece dintre ai lui pentru a fi făcut bucăți onorabil de o femeie total îngrețoșată de arătarea care i-ar putea depași rata de supraviețuire în cazul unei ierni nucleare…
Unele aspecte grafice nu sunt făcute să reziste, unele aspecte emoționale trebuie să fie aruncate într-un container plin de reziduri radiocative undeva în mijlocul oceanului pentru a putea peștii dezvolta mutații precum eu din nefericire dezvolt mutații la interacținea cu toate ființe ce se incoronează cu titlul de homo sapiens sapiens…
Și astfel în cea de-a 27 iarnă voi găsi drumul spre abisul unei găuri negre fiind propulsat în forma unui glob de antimaterie într-un soare, sperând că îl voi nimeri pe al vostru și voi aduce așa numitul sfârșit al lumii… apoi în analele altor civilizații voi fi găsit la cel ce a ucis soarele…

experiment

Lasă un răspuns

