trădat de aparențe

Talent irosit în procesul de respirație,
Senzație de leșin, orgasm, aplicat fizic,
Mai multe scopuri pentru a depăși o dorință,
Mă regăsesc atras de un cadavru descompus,
În nevoia generală de a evada…

Devin irascibil și mușc din obișnuință,
Amprenta colților devine un nou trend,
Încerc să mă opresc din vărsarea de sânge,
Încetinesc, inspir adânc, șoptesc,
Ultimele cuvinte din ultima mea zi…

Sunt praf, pulberea ce vă inneacă,
Mă infiltrez în mințile mult prea odihnite,
Înserez idei de revoluție spirituală,
Asimilat, instanteneu, devin eter,
Sunt dizolvat și idealurile mor…

Idealism topit în iminența sfârșitului,
Două blonde, o brunetă și un eunuc,
Manifestări ale culorilor fade,
Ce acum decolorează pentru a 45 a oară universul,
Eu în gaura mea neagră râzând…

poezie

Lasă un răspuns

