plăceri de rubin…

Pășind spre sfârșitul universului pe o cărare aleasă întâmplător, mă lovesc de monotonia ființelor ce se vor umane și vor să îmi găsească un sens în lumea lor cubică. Trăind intens loviturile, vreau să mă arunc de pe calea ce atunci când tu erai cu mine eu am ales-o și nu mai vreau să o părasesc. Reflecțiile din părul tău în amintiri se crapă și devin guri mici, reci și ascuțite ce mușcă cu o poftă aproape absolută din inima mea ce deabia mai poate pompa sânge.

A existat o dată un timp când alte guri, cu alți ochi și alte culori mușcau și sufeream într-o intensitate electrică de anxietatea energică ce mă mâna printre oamenii orbi de pe plajele înghețate. Valuri de crustacee își arunca mâinile umanizate pentru a îmi sustrage otrava dulce, ce cu ale ei 45 de grade îmi încălzea sufletul ce din păcate renuntând la creștinism nu l-am avut.

Și soare cu colți în nori plini de stele negre și găuri albastre și bucăți de pereți alergând după tencuiala aplicată cu un șpaclu de opal…

Fulgi de pene, din geaca trendy îmi ard plămânul și îmi continui drumul cu regretul zilelor ce nu se vor mai intoarce, a zâmbetelor pârlite și a amorului epuizat pe buzele tale…

Pășesc plăpând ca o virgină spre patul conjugal.. îmi mestec temerile de necunoscut… și te doresc mai mult ca niciodată… și în același sentiment și ură îți port, pentru estetica divin desacrată de o superficialitate ce în jurul nostru răsare…

Îmi număr pașii și sper ca universul să mai tină… să nu se termine prea repede… să nu se răsufle precum vinul roșu cu reflexii verzui ce acum … mai mult decât o eternitate de eternități m-a îmbătat…

Un nume exotic port pe buze… ochi întuncați îmi oglindesc în albastrul plin de verde, pătat cu galben și înconjurat de cenușiu al a lor mei… buzele tale înroșite în flăcările iadului îmi imaginez că gust…

Ajung în sfârșit in locul pe care de mult il așteptam…

Întisă în cerșaful antimateriei … cu picioarele desfăcute inegal…  după pastila de extasy cu gura salivând m-arunc… și o sărut… și intre 4 pereți, într-o cameră roz… în cutiuța muzicală din fața oglinzii…

… mă trezesc…

Uncategorized

Lasă un răspuns

