patientia alter ego

Și dacă știu că lucrurile sunt așa cum sunt… și poate aș fi vrut ca ele să fie altfel… și pentru asta ar trebui să gândesc pozitiv și să mă ridic într-un vis de zi, pe un nor albastru, lovind cu plăcere benzile de soare…  Totul va fi bine încerc să îmi repet… totul va fi așa cum trebuie să fie…

În același timp de pe norul meu cad și alunec… mă lovesc, violent, ajungând ca din buclele mele să îmi fac bucăți drepte și făra personalitate cu gândul că încă nu am lovit fundul…

Emoțional stau relativ pe un pilon jumatate din piatră cu o bază de gheață, într-un picior, simțind cum gheața se topește și cobor, cobor mai adânc, dezechilibrul fiind singura mea urmă de certitudine în ceea ce va fi…

Praful se așează după ce în dezechilibrul brutal am ajuns să lovesc pământul, ochii fiindu-mi orbi la cei ce vor să fie acolo doar pentru mine, făra nici un interes decât simpla-mi prezență ce pe mine mă de trimite într-o stare de catatonică dezolantă dar pe ei, el, ea, îi face fericiți…

Un zâmbet și Roma încă nu poate fi contruită într-o zi, dar Berlinul mă asteaptă, Amsterdamul îmi dă dependență și suferința provocată altora mă binedispune … Îmi place să înfing cuțitul în rană, să îl întorc în stânga, în drepta, încât să îi văd rânjetul îndurerat pe fața-i inocentă…

Prinsă între jocurile luminii în paharul melancoliei, pe jumătate plin, beată până la refuz cu o stare extatică de nesiguranță pe care încă aștept ca cineva să o scoată din lanțurile coștiinței mele și să o elibereze, găsindu-și o altă victimă, mai puțin inocentă, naivă decât eu am putut fi…

experiment

Lasă un răspuns

