my worst nighmare…

Pierdut în realitatea imposibilitații, alerg și caut un refugiu pentru a nu fi lovit de furia cerului dezolant. O găsesc pe ea în centru unei oaze montane, zeița în perpetuu schimbare, cu o sabie urechile îmi taie și începe să îmi cânte din cartea morților. Mă trezesc singur, întreg în frig și întuneric, ochii încerc să îi deschid dar o mâna moale mi-i blochează. Conștient sunt, privirea ei de chilimbar începe să ma ardă. Mă târasc spre zapada salvatoare nu reușesc și ma înnec în marea de lacrimi de ea în somn scăpate.  Sun prins la marginea universului, în alb și negru, muzele se joacă, pe tronul însângerat ea stă și veghează.  Aș vrea să ii fiu în stânga, pe celălalt tron să stau dar sunt aruncat și în caderea infinită, eternă mă sting…

experiment

Lasă un răspuns

