Neanderthal

Reprezint societatea de consum,
Îmi injectez reclamele voastre de prost gust,
Mă otrăvesc în francizele voastre,
Îmi lovesc soția, e la modă,
Ce dracu…

Îmi beau sufletul în cluburile voastre,
Resping cultura și valorile ei,
Ignor normele de bun simț,
Lovesc alte mașini în trafic,
E distractiv…

La gura mea, mahalaua e o simplă glumă,
Îmi vând sufletul pentru partid,
Agăț numai blonde plastice,
Le violez ostentativ,
Sunt doar insticte…

Televizorul, noua mea biblie,
Liberate altuia, nevoia mea de exprimare,
O calc în picioare,
În oglindă mă privesc,
Un alt produs într-o vitrină de mall.

Stam la cozi înterminabile,
Bucăți de carne făra suflet suntem,
Ne înmulțim mai mult decât murim,
Ne propagăm în spațiu verde,
Și creierele ofilite, se autodistrug.

experiment poezie poezie

Lasă un răspuns

