alcool și nicotină…

Străzi goale, pline de miresmele indiferenței pe care la ora asta, târzie pentru ceilalți, mult prea devreme pentru mine,  urmându-le cursul natural, prin intersecții în care semafoarele în nuanțe galbene se ceartă, mă încălzește, găsind liniște. Mă trezesc ascuns pe băncile în stare de putrezire a unui mic parc în care urletele nocturne a animalelor încarcerate lângă, lipsesc.  Privesc îndelung mortuarul sanctificat în mica construcție în forma unei biserici miniaturale ce apăra de timp oasele căzute a unui mitoman episcopal, râzand în frigul crâncen de februarie.  Privesc în aerul colorat de o tacere enervantă, linia trecutului cum se frânge și dispare în beznă. Sper să o reîntâlnesc, doar ca timpul nu iartă și din aerul condensat iluzii optice iau viață. Încă un gât de whiskey, încă un fum din țigară și mă trezesc în pat. Noptiera ei plină de pastile albe, albastre și verzi. Folii peste folii aruncate lângă o pentagramă arsă în lemn.  Lumina roșiatică se reflectă în pielea ei albă. Ochii mari deschiși larg îmi inspectează direcția privirilor aruncate aleatoriu prin cameră, colțul stâng al gurii încearcă să schițeze un zâmbet. Imi aproprii buzele uscate și o sărut. Limba ei se învârte în opturi de colibri, amețesc, deschid ochii și sunt pe bancă în frig, privind spre jocul de lumini, pus atent în scenă de luna. Încă un gât din sticla pe jumătate plină, încă un fum din țigara pe 3 sferturi lipsă. Ochii ei în nuanțele verzui de chihlimbar îmi aduc aminte de nisipul fierbinte de pe plaja unde adesea petreceam verile. Parul ei îmi gâdilă umerii în timp ce buzele ei moi și limba ei umedă îmi sărută gâtul, sub urechea stângă. Mă ridic și o strâng cu putere în brațe în timp ce ea, ca o pisică toarce ușor. Imi mușcă de două ori vârful nasului și tresar… Sunt prins într-o închisoare de gheață în care tortura amintirilor e sentința pe care trebuie să o săvârsesc. Evadez prin ignoranță față de afect, îmi construiesc un zid armat și plec, urcând o coloană de flăcări reci spre fața invisibilă a lunii…

experiment

Lasă un răspuns

