Remușcări latente

Pătruns de zâmbetul tău malign,

Privesc lacrimile de sânge albastru,

Cum curg în șiroaie infinite,

Se adună și îmi înneacă  orgoliul.

 

Am promis că rana se va vindeca,

Cancerul va deveni doar un coșmar,

Și zâmbetul tău pur va straluci,

Și în picioare cu sete mă vei călca.

 

Amintirile devin clipe pline de misticism verde,

Amestec de sexualitate și emoții roșii,

Formulă chimică a existenței mele,

Aruncată într-un maldăr de chin.

 

„Roșului și verdelui cui adio am spus”

poezie poezie

Lasă un răspuns

