Crezul unui idiot păgân

Secretul nemuririi într-o sticlă de gin e păstrat,

Îl consum ca un ratat ce sunt și nimic nu aflu,

Devin mai muritor ca înainte,

Și momentele ce urmează din plin le savurez.

 

Savurez și din ale altora clipe,

Le distrug și îmi fac de cap,

Trec prin alții cu lama ascuțită înainte,

Îmi fac loc și reușesc.

 

De al tău sărut mă pot lipsi,

Nenumărate buze adormite așteaptă,

Brutal violate de ale mele gânduri sacre,

Pe o cruce mare scrise pentru toți.

 

Și din foc și piatră o menire îmi sculptez,

Din apă și gheață armele îmi pregătesc,

Pentru ultima luptă întru eternitate,

Pentru ultima mea suflare, dăruită pentru libertate.

 

 

 

poezie

Lasă un răspuns

