aromă de ciocolată…

Totul trebuia să fie la locul lui. Găsesc din ce în ce mai puține metode de a controla ceea ce alții deja fac. Sunt prins între marginile exterioare ale universului și contemplez în, la propria-mi natură pentru a reuși, evada din această stare în care nu știu ce alte motive stupide să mai găsesc. Înaintez printr-o furtună de gheață. Sunt gol, picioarele îmi sunt înghețate și totuși cu energia pe care o mai am continui și nu mă dau batut. Soarele bate puternic, gheața mi se topește în par, parul îmi cade și devin un amalgam de piele și carne pregătit pentru expoziție.

Mă trezesc. Douăzeci și unu de ani petrecuți în închisoarea creată de propria-mi minte bolnavă care deabia acum după atât de mult timp reușeste sa se concentreze și să mă scoată în afara jocurilor derulate non stop de către omuleții verzi pe care am reușit să îi consum astă dimineață pentru a nu pleca cu stomacul gol la întâlnirea cu destinul.

Un copil prins în cartea obligat să o citească de douăzeci și unu de ani în continuu. Savurează coperțile în propria piele întarite, rupe paginile pe care nu i-a fost ,să fie, dat să le citească, îsi smulge pielea de pe mâini cu dinții, săngerează în tăcere. Durerea devine omonimă cu al meu nume, de mine, demult uitat. Și totuși de ce ? De ce, ce, anume ce ? O întrebare.De  ce nu îi pot oferi  deocamdata nici un răspuns logic și coerent e altă întrebare.

Sunt blazat de făptura ce în corpul meu și-a găsit adăpost și care cu iscusința unui păpușar rus, îmi planteaza idei și îmi transformă voința într-un documentar despre iubire. Nu înțeleg ce e aceea, ce e iubirea, prăbușit în propriul sânge violet sfârșesc.

Sunt mort de conștient că nu visez și totuși nu încetez să ma joc în părul ei, să nu zâmbesc, să traiesc…

 

 

experiment

Lasă un răspuns

