clipe antice

Salvez o clipă de plăcere,

Din trecutul dureros o scot,

O presărez în mintea înghețată,

Mă izolez,

În mii de urlete eu te urmez.

 

Aștept să faci un pas în destin ,

După tine mă arunc în gol,

Cad peste cadavrul,

Ce tu ai ajuns,

Din îngerul inocent,

Ce foc în suflet mi-a turnat.

 

Inspir napalm pe nas,

Prizez vise omogen decolorate,

În venă bezna idiotului secret,

O injectez.

 

Proiectez minciuni deliberate,

Le arunc în aer,

În plămân le strivesc,

Tind spre virginitatea desacrată,

Mă opresc și penetrez.

experiment

Lasă un răspuns

