7 zile în declin…

Prima zi.

Aștept cu nerăbdare să observ sfârșitul unui alt secol al decadenței. Mental sunt mai mult sau mai puțin apt de a mai judeca o altă mișcare de fond a umanității. Cadavrele vii și turmele de morți mă determină să încerc din nou să dau un nume haosului din spatele finalității. Îmi injectez direct în inimă parte din inteligența lor, organismul îmi devine corupt, transformarea nu are loc și adorm.

A doua zi.

Mă trezesc înconjurat de șerpi și oi. E o simplă iluzie. Nu sunt incă treaz. Incă dorm. Visele devin prelungiri specific dedicate iritării unei parți importante din sistemul meu nervos. Încerc să mă trezesc dar sunt prins Într-un joc stupid dintre două părți aparent neutre. Competiția aceasta absurdă mă lasă rece. Prefer să ramân în vis. Controlul asupra realității din somn îmi revine numai după ce conștientizez că totul e o altă parte din mine, petrecându-se în cel mai stupid mod posibil doar în mintea mea.

A treia zi.

În sfârșit sunt treaz și gata de a cobora din nou în infern. Mă amuză mișcare din jurul meu. Agitație și prea mult zgomot pentru nimic mai mult decât supraviețuire. Rasa umană devine din nou parte din lanțul trofic al regnului animal și cade din varful piramidei undeva pe la mijloc. Suntem hrană pentru pentru alții. Sau mai jos decât atât, bacteriile se vor bucura cand numărul nostru va crește dar pâmantul nu va mai avea loc de oase și carne putrezită.

A patra zi.

Sunt sătul până peste cap de aceeași rutina. Aceeași lumină îmi bate în ochi. Ca în fiecare altă zi, aceleași zgomote cu aceleași surse cu aceleași scopuri și aceleași idiote motive. Nu am chef de nimic decât de ceva nou care să mă scoată din rutină în care am fost aruncat forțat din pură întamplare. Mă uit pe pereții albi și conturez cu privirea alte dimensiuni în care proiecția mea mentală să umble liberă și să facă exact ce îi poftesc cele mai bine ascunse dorințe din subconștientul plin de praf și sânge.

A cincea zi.

Deja sunt într-o stare extatică de plictiseală. Orice aș face mi se pare a dura mult mai mult decât timpul poate percepe. Ca și mine, tipul e sătul să se scurgă pentru o șleată de pungi de carne, oase și sânge care nu fac nimic altceva decât a fi absolut de hedoniste. Frenezia ultimilor momente de luciditate dispare curând și încep să devin liber. În limbaj comun, o iau razna, pentru mine asta e adevărata libertate.

Ziua a șasea.

Relaxat sar din pat și privesc cum palmele îmi sunt pline de tăieturi, venele îmi străpung pielea și sunt plin de un lichid de culoare neagră și de un miros mai mult decât însuportabil. Sângele a secat, smoala îi ia locul, smoala disperării de a deveni inuman. Singur întins în ceea ce odată era patul meu, acum un sicriu de piatră, rece ca dracu și plin de plante parazite, încerc sa imi dau seama cu ce am greșit. Durează prea mult, plictisul își face de cap și renunț.

Ultima zi.

Mi-am pierdut până și ultima speranță ca aș putea supraviețui într-o societate nulă din absolut orice punct de vedere. Ultimele sașe zile mi-au trezit o poftă de a evada mai mare decât orice alt impuls vreodata aflându-se între prioritățile ce mă animau să traiesc. Îmi doresc cu tot dinadinsul să îmi zbor creierii și să văd unde mă va duce încărcătura karmică în continuare. Există posibilitatea ca cineva să nu mă lase să fac asta și eu să continui să fac ceea ce făceam și până acum. Aștept să văd dacă se mai poate ceva decât ceea ce până acum se putea. Îmi lipsește carabina și îmi lipsesc și cele două cartușe ce ar fi decis ultima zi. E interesant că oricum, exploziile din jurul meu își fac de cap, transformă materia în non-materie și găurile negre nou-născute continuă să îmi îndeplinească o mare parte din dorințele ce de mult așteptau a fi împlinite.

experiment

Lasă un răspuns

