pofte extreme

Sunt așteptat în întuneric,

Ea poartă ochii unui copil necreștinat,

Îmi pregătește avalanșa finală,

Mă lovește, îmi zâmbește,

Și cu ale ei buze mă înjunghie.

 

Mă urăsc pentru că ea nu știe,

Orice și oricum e imposibil,

Realitate distruge speranța,

Și în copacul finalității sentimentale mă atârn.

 

Funia se rupe, ștreangul crapă,

Părul ei inchis mă sugrumă,

Mă transpune în alte gânduri,

Mă nimicește cu un sarut.

 

Frumusețea ei, mie imi lipsește,

Otrava zilelor ce le mai am,

Grotesc, reflexia-mi sparge oglinzi,

Și în picătura de sânge scursă din suflet,

Eu, aceste versuri dezolante,

În carne și oase,

Le scriu.

„[…]pentru ochii ei de chihlimbar”

poezie poezie

Lasă un răspuns

