Mișcare de penitență

Decadență, dulce decadență,

Am căzut victima unui secol ipocrit,

Priponit într-un maldăr de cuvinte,

Le arunc pe o foaie virtuală,

Și mă dedic îngerilor căzuți,

Al căror sânge, în liniște,

Mă îmbată.

 

Apostol al valorilor triumfante,

De societate mă reneg în nebunie,

Alerg să gasesc un simbol aparte,

Semnificații dezolante înscrise în carne,

Putrezit prin creier, delirul face ravagii,

Realitate contra libertate,

Un alt semn pentru asocierea,

La comunitatea moartă.

 

Îmi înnec plămânii în rugină,

Părul mi se descompune în roșu,

Chelia timpului din pământ răsare,

Îmi pierd imaginea în albastru,

Sărut făptura disperării,

Devin melancolic ,

Și în gol, divinul mă asimilează.

 

 

 

poezie poezie

Lasă un răspuns

