in asteptare…

Imi doresc sa imi gasesc centrul,

Vrea sa il vad arzand,

As vrea sa te privesc  cum sangerezi,

Sa te sarut si sa iti spun,

Nimic.

 

Imi doresc sa imi vad sfarsitul,

Sa il iubesc si sa fie acum,

Prefer sa imbranesti,

Sa iti sarut pielea plina de vanatai,

Discret.

 

Imi doresc sa ma vad tanar,

Sa ma strang de gat si sa inebunesc,

Inchis in tine, singur sa fiu,

Trist, sa iti beau lacrimile,

Intr-un sicriu.

 

Tot din ce am ales dispare,

In cenusa visele imi prefac,

Alerg sa prind un ultim zambet,

Dar tu nu esti aici,

Si eu sfarsesc…

 

 

poezie poezie

Lasă un răspuns

