ebrietate tragica…

Pastrand din mirosul ei specific pe una dintre cartile odata de ea citite, mi-am dat seama cum inauntrul meu se produce o ruptura cataclismica de realitate. Rosul din par, verdele din ochi amandoua devin imagini indescifrabile. Senzatia pielii ei, lipita de a mea, se transforma in cea mai inconfortabila amintire, pe care prefer sa o dezintegrez intr-un colt uitat din subconstient. Raman fotografiile fizice ce integrate intr-o flacara puternica, devin cenusa, ramasite ale unui trecut glorios, demult cazut la rang de chin psihic.

Prefer totusi sa pastrez ceva, sa pastrez primele 8 luni, primele dati in care nu puteam respira daca nu era in preajma,primele momente in care ma desfatam cu mirosulei, primele  furnicaturi puternice in tot corpul atunci cand eram atins de ea. Primele saruturi, primele priviri pline de o dorinta extatica de fi acolo cu mine.

Culori se sterg in timp, dimensiunea temporala a unor evenimente trecute ma ridica din vis, ma trimite intr-un soi de purgatoriu obscur  fara limite, loc in care sunt imobil, mintea imi este adormita si singurele placeri devin retrairi in detaliu a ultimilor zile de perfectiune.

Astept ca valul de intuneric acum prezent peste oras sa imi spele creierul si sa ma arunce din acest iad intr-unul mai luminos, in care rosu si verdele nu exista, in care trecutul nu e dureros, in care eu zambesc fara sa fiu fortat de aparente.

Sunt ipocrit cand zambesc.

Nu gasesc motive.

Gasesc doar cauze.

Efectele sunt deja consacrate.

Iluziile devin perpetue.

Aluziile devin directe.

Ma gasesc in punctul din care am plecat, din nou.

Singur, gol, flamand si insetat ma regasesc in mijlocul unei furtuni de gheata.

Gheata se topeste si deger.

Degeraturile imi ascut simturile.

Simturile ma obliga sa recunosc adevarul.

Adevarul imi provoaca greata.

Vomit cu sange si creez arta plastica organica.

Procesul de creatie imi da impresia ca mai exista speranta.

Din pacate… Nu.

Sunt in paradis.

Un paradis a fiintelor umane deceptionate de propria entitate.

 

 

experiment

Lasă un răspuns

