Aberatie in act sexual…

Evadez… imi arunc picioarele in aer si zbor… nimic nu ma opreste…doar aerul imi taie respiratia si ma obliga sa incetinesc… astept momentul in care sa imi gasesc viziuina cereasca si sa ma refugiez in ea. Iubirea nu imi da pace. Ma drogheaza. Ma loveste. Ma face sa ma simt iubit. Iubesc iubirea si ma hranesc cu frustrare. Simplul motiv pentru care aberatiile mele au sens nu exista. Nimic nu are sens si nimic nu va avea sens atat timp cat eu voi trai in felul in care voi trai. Topai ca un animal de casa. Tip ca o bufnita si ma desfac de orice inhibitie si dau curs instinctului. Instinctul imi spune sa ucid. Sa ucid visele celor ce nu le merita. Dar cine sunt eu sa decid. Nimeni si nimic nu imi permite sa judec. Dar tot o fac. Deoarece sunt un iepuras ce oscileaza intre nebunie si sete de realitate. Nu imi gasesc culori si ma evapor. Continui sa aberez. Ador sa aberez. Aberatii imi tin mintea ocupata. Imi tin mintea agera pentru a gasi un nou cuib. O noua aripa. O noua fiinta. Fiinta pe care sa o crucific in numele umanitatii. Imi pierd mintile. Vad sange curgand din cer. Concerte tinute in oglinzi retrovizoare. Crime in sticle de cola. Betii in toalete. Sex in monitoare. Distrugere in masa in ochii tai. Apoi ma vad pe mine in cosciug langa un barbat. Am devenit homosexual si nu imi dau seam !?! Nu… e doar o entitate feminina cu aspect masculin. Va jucati cu mintile mele. Va jucati cu mintile altora. Eu ma joc cu mintile tuturor. Culori le gasesc, ma imprim pe fiecare dorinta a ta. Ma joc cu fiecare victima a impulsurilor tale sexuale. Le distrug instictul si le las frigide. Ador frigiditatea altora. Ador atatea lucruri si pe mine totusi ma urasc. Incerc sa adun pe toata lumea intr-o ceasca de cafea. Sa le beau mintile, sa ma contopesc in dorintele lor, sa devin iubit si dorit. Sa mi-o traga mental doar cei sau poate cele care merita. Ce idiotenie de idee… Rad si plang in acelasi timp si din nou revin la forma animala. Fug de arma cuvintelor murdare, evadez de ura ce inca mi-o porti si te las sa iti traiesti existenta in linistea inteligentelor absente din jurul tau… in bezna inteligentelor din jurul tau… te las sa te joci cu papusile tale, sa le abuzezi si eu nici macar sa privesc… de aceea topai si fug…

Inspirat de Looney Bunny si Love Bang Bang, piesele de pe albumul Maison Skinny de la Divine Muzak…

experiment

Lasă un răspuns

