Un inger cazut…

Sunt o curva infecta… imi place sa sar din pat in pat… si de ce nu din buda in buda… in care sa racolez tot felul de indivizi dubiosi…care poate arata bine…dar daca nu! … ce mai conteaza… si daca sunt si praf de beata … totul e perfect… e genial.

Asta e viata mea…

Viata mea a devenit o serie de evenimente sexuale neplanificate, aleatorii in care eu ar trebui sa ma simt bine… ar trebui … dar in esenta.. o fac de dragul de a o face. Nu am nici un motiv mai bun de a nu sari pe primul tip care imi sare in cale, care sa aiba ocazia sa profite de o tipa prajita ca mine.

Viata mea e mai mult decat frumoasa.

Imi place sa ma prajesc.

Mi-o pun cu oricine imi ofera o cantitate considerabila de material pentru prajit. Poate a doua zi imi pare rau ca am facut-o si poate imi pare rau cand sunt treaza. Dar nu prea sunt treaza. Sunt prajita. Si ador sa fiu prajita. Ma simt atat de bine sa stiu ca plutesc si ceva tare in interior ma tine ancorata de pamant. Asta sunt eu.

Ador locurile jegoase. Ador tipii jegosi. Iubesc combinatia dintre aceste doua. Iubesc sa adaug si un ultim ingredient, alcolismul. Tipii alcolici ma umezesc instant. Devin apa. Si ma indragostesc pentru un interval determinat de cat timp ii ia sa ma bage intr-o buda infecta, sa ma imi dea jos dresurile ca asa cu sanii nu prea ne mandrim…  pana la momentul cand ejaculeaza in mine. Aaa…da… urasc prezervativele…incomode…inutile. Risipa de bani si energie. Tot acest interval are undeva in medie 15 minute. Destul de satisfactor pentru o nimfomana cruda ca mine.

Asta e viata mea. Poate doar o parte dar in ultimul timp in totalitate.

Inspirat de muzica celor de la Goldfrapp, in special de albumul „Felt Mountain”.

experiment

Lasă un răspuns

