Geneza Reeditat…

Distruge aceasta lume si creaza alta din propriati fiinta…

Asa mi-a spus atunci si eu am incercat sa ma supun…

Incepe cu insasi materia din care universul e alcatuit, sterge orice urma…

Si m-am suspus…

Reconstruieste dupa cum inima iti arde de dorinta si dupa cum sufletul iti pofteste…

Si am executat…

M-am trezit prins intr-un labirint de alegeri…incercand sa gasesc cea mai buna varianta pentru a face ceea ce mi s-a cerut in mod expres de fostul creatorul…

El incerca sa isi spele pacatele… incerca sa se scape de responsabilitatea unei creatii ruinate de fiinta din centrul ei…

Eu m-am decis sa ascult acest instinct de lasitate si sa remediez printr-o noua creatie…

Aceasta noua creatie trebuia sa imi fie asemenea…

Imperfectiunile sa ii devina perfecte … calitatile mele sa le transform in defecte… si invers…

Fiinta din centrul noii creatii trebuia sa devina una asemenea mie …dar aproape opusa din tot ce insemna ea…

El facuse aceasta greseala…sa creeze ceva identic…fara nici cea mai mica diferenta…

Eu m-am nascut diferit…am crescut diferit…am trecut in alte sfere diferit…

De aceea m-a ales…

Eram insemnat demult…

Nu urma o apocalipsa descrisa in cartile fara de inspiratie ale oamenilor indoctrinati orbeste…urma o noua randuiala…un nou inceput… o alta forma…cu un alt fond…

O alta expresie …cu alte cuvinte… ceva nou…

Eu trebuia sa ii iau locul…

Dupa ce totul a fost gata si stresesem absolutul si am recreat nimicul…

M-a implorat sa il ucid…

Eu, fiinta care a fost sortita sa il ucida…

Din nou… m-am supus…si fara alte ganduri…alte indoieli… fara a sta o secunda…

…fapta era gata… el mort… eu in control… cu responsabilitatea pentru noua creatie…

experiment

Lasă un răspuns

