Deliver me pain…

Privesc realitatea cum se distorsioneaza in jurul meu si cum simturile prajite de atatea intrebari ma lasa rece.

Ele ma parasesc.

Intunericul devine singura culoare cu care ma pot simti bine.

Lacrimile pe care le vars fara incetare nu mai au gust.

Raman fara posibilitatea de a imi simti savoarea propriului trup.

Imi pierd identitatea fizica.

Ma spal de ganduri si ma murdaresc de dezamgire.

Imi ating ultimul scop.

Acela de a scapa de o conditie mizerabila, de conditie umana ce numai intrebari fara raspuns imi arunca fara incetare in fata.

Ma lovesc de un zid invizibil. Un zid prin care nu pot trece, prin care nu pot privi, pe care hotarasc sa il las exact unde este si sa gasesc o alta iesire.

Ajung in labirintul celor mai adanci frustrari incercand ca o victima a unui viol recent sa il depasesc.

Nu reusesc.

Ma pierd intr-o bucla cu cele mai profunde amintiri.

In continuu sunt prins intr-o stare de levitatie in care retraiesc tot.

Durere, dezamagire, frustrare, tristete si melancolie, toate stari pe care le resimt mai puternic acum ca niciodata.

Din nou vreau sa simt pozitiv.

Nu pot.

Ceva din interior e prea comod sa faca asta.

Ceva din interior ma forteaza sa imi recunosc limitele.

Limite false pe care orice as face nu le pot infrange.

Sunt cazut in genunchi si gust cu varful limbii din otrava conditiei de a fi uman.

Delirez si din delir ajung intr-o stare psihotropica pe care apoi o elimin printr-o schizofrenie ce doare.

Creierul imi sangereaza si durerea ma trimite intr-un vis frumos in care sunt mort.

Si mort sunt…

experiment

Lasă un răspuns

