X si recviem

Dincolo de mine, nimic nu exista,
In jurul meu, viata se manifesta,
Eu incerc sa evadez, sunt prins in centrul ei,
Ma hranesc cu energii pozitive, aruncate in aer.

Zambesc si in acelasi timp ma prefac ca sunt fericit,
Poate as fi, daca ea nu ar fi si eu nu as fi fost,
Acolo, atunci, cand zarurile au fost aruncate,
Sentinta mi-a fost data.

Rad cu pofta de propria-mi reflexie intr-o oglinda,
O privesc cum in 45 de cioburi se sparge,
Imi patrunde in piele, in vene,
O data cu sangele, spre inima se deplaseaza.

Ma salvez, intr-un mod brutal,
Din despicatele artere, vene, capilare,
Eu sticla scot, sangele il reciclez,
Si apoi ma ascund.

Inca sangerez, cusaturile dor,
Dar reusesc intr-un final sa zbor,
Si ma trezesc, in alta dimensiune,
Singur cu ea de mana.

E alta ea, cea menita sa ma salveze,
Cea ce viata din nou, in mine va insufla,
Ma voi trezi, ea va fi plecata,
Scrisoarea scrijelita  pe perete,
Mereu imi va aduce aminte.

experiment

Lasă un răspuns

