un fluture pentru un gând

Te rog să înțelegi,
Că mâine poate voi muri,
Și ca tu ai fost și mereu vei fi,
Prima și singura poveste.

Te rog să nu uiți,
Cum ieri și azi,
Imbrățișați în patul meu stăteam,
Și ca un nebun eu te sărutam.

Te rog să stii,
Că maine totul la fel va fi,
Și eu te voi iubi,
Până cand răpus de boală,
Din lumea asta voi pleca.

Te rog să mă saruti,
Să mă îmbrățișezi,
Să rămai cu mine în gând,
Că voi pleca, dar singură nu te voi lasa,
și voi muri…

Într-un fluture mă voi reincarna,
Și lângă floarea de la geamul tău,
Voi încerca să ajung,
Și să te fac, să nu mai plângi,
Pe nasul tău zburând…

poezie

Lasă un răspuns

