Întuneric dulce…

Privesc o mare adormită,
În ochii ei valuri se sparg,
Pe buze alge din alte mări ajung,
Și fug și incerc să nu le răpun.

Aștept o stea să se dizolve,
În părul ei orbita să-și găsească,
Pe mine usor să mă orbească,
Și în frumusețea ei odihnă să îmi găsesc.

Alerg să o prind,
Mă impiedic și mă ridic,
Continui și sunt prins,
În mii de pânze ale ei sărut.

Și sunt strivit,
Îmbrățișarea ei, dulce Închisoare,
Adorm și sunt trimis departe,
În gândurile ei, ușor eu mă topesc.

Prea mult sau prea puțin încerc,
Să o păstrez aleg,
Devin parte din pielea ei,
Mă descompun în miresme îmbietoare,
Dispar …

poezie

Lasă un răspuns

