început frustrant

Privesc sfârșitul cum se apropie,
Tu început, lânga mine te ascunzi,
Aștepți ca el terminat să fie,
Și în confuzie mă arunci.

Te lipești de mintea mea zglobie,
Ma adâncești în mistere pământești,
Privești cum nebunia mă cuprinde,
Și te evapori, apoi pe ea tu o dorești.

Și lângă ea tu iar apari,
O tragi în tine, o separi,
Mă chemi și ne unești,
Încerci pe amândoi să ne strivești.

Sari din gând in gând,
Încerc cu tot dinadinsul să te prind,
Te gât eu să trântesc,
Din coate tu faci loc și iar te pierd.

Te prind în ghearele iubirii,
În ea ușor începi cu deznădejde
În ură să te transformi,
Și de acolo În ochii mei,
Tu sari și mă răpui…

poezie

Lasă un răspuns

