feel the music…

Stau in camera de hotel, holbandu-ma pe pereti.
Sunete reci si adanci imi penetreaza sufletul. Spiritul imi curge pe pereti. Inot in propria saliva, sangele nu mai imi curge.
Ma ridic si sarut o muza inexistenta.
Ma culc la loc si incep sa plang. Lacrimile in luciri verzi si dulci se evapora degustand din savoarea pe pereti imprimata.
Ma arunc in golul lasat inanuntrul unui personaj ce odata eu am fost si ma sting.
Ma aprind la vocea dulce a unui inger straveziu ce cu coatele isi face loc sa iasa in fata din ceata. Ceata dispare, vocea ei doare. Sangele iar curge. Iar se opreste si ma distruge.
Implozie controlata de sentimente pentru o roscata. O roscata ce demult s-a dus. A plecat.
Singur in propriile fecale m-a lasat atarnand cu gatul rupt de bec. Becul se stinge arzand, o lumina difuza ma orbeste si ma aplec.
Violent sunt violat, anusul devine o plaga impuscata, de durere ma arunc din nou, nu cad, levitez, rapus de placerea interzisa, reusesc sa fug si sa creez.
O alta muza.
O alta entitate colorata in verde si rosu, in negru si gri, in albastru si galben, in violet si oranj.
Ma innec in propria voma. Are un gust placut, putin acid, consistenta apoasa, nu are culoare. Alte sentimente din voma se contureaza, din resturi un chip apare, sonoritate disturbanta.
Devine clara, devine reala, devine precum o acreala dupa un oral facut unei prostituate.
Devine suprareala, ma depaseste in atitudine, i-a glas, ma demonteaza si ma reasambleaza fortat.
Extremitati curbate in gura imi ajung. Jos, sus,sus,jos alunec si rad ca un nebun in camasa eterna de forta pe vecie prins.
Incerc sa o sarut. Buzele imi dispar. Gura ei in intuneric ma arunca.
Dispar. Asta e tot ce am reusit sa pastrez, dintr-o scurta viata, o neinsemnificata amintire, o ultima disperare, o penultima cadere, o prima zi dintr-o noua viata ireala.

Silviu Danaila,23 iulie,6.00 AM
Inspirat de muzica celor de la Divine Muzak.

experiment songs and words

Lasă un răspuns

