Vechi si Nou Partea I (Trilogia 2 bete in forma de x)

Privesc un foc cum arde in profunzime un individ. Nu moare innecat de fum. Moare ars de viu. Trec mai departe intr-un copac o franghie asteapta alt individ. Il privesc cum sare. Trosc. Gat rupt. Mort. Cu o cruce in pamant sunt toti bagati. Dar care cruce ? Cu o stea in 6 colturi in abis sunt aruncati. Ulei incins peste ei este turnat si foc.

Sodoma o fantezie a placerilor umane. Un paradis al mintilor lucide. Distrus pentru idei progresiste. In flacari si pamant se niveleaza. O parte din mine mereu acolo. Gomora, sora a primei victime divine. Imi lasa un gust dulce. Imi provoaca orgasme multiple. Ma tranteste in patul desfranarii. Ma ridica in sclipiri de aur si argint. Ajunge praf si cenusa. Ceva, undeva prea conservator sa inteleaga. Sa isi intelega complexitatea propriei creatii.

Trec mai departe prin vechi ma aventurez. Caut solutii la nebunii temporare si inghit siropul dulce al furiei de sus fara motiv venite.  Arunc cu bucati de metal incins in sus. Astept raspuns. Gravitatea trist imi raspunde.  Apoi o ploaie.  Pamant innecat sub ape involburate. Genocid genial pus in practica. Sentimentele mele rapuse de morti nevinovate. Cad in genunchi. Plutesc. Dupa 40 de zile ma trezesc. Si doar cativa dobitoci ramasi ma uimesc. Cu prostia inteleptiunii  pe care nu o poseda. De ce doar ei ? Si eu ?  Sincer nu inteleg. Devin observator al ignorantei asa zis, divine.

Altii turn construiesc. Pe nenorocit sa il arda. Sa il arda de viu imi doresc. Pentru tot ce a facut. Intr-o bucla atemporala sangele imi sta. Creierul pluteste intr-un eter bolnavicios. Si turnul le amesteca  limbile. Pluralism in fasa. Miscare culturala. Eu tot urc sus si il ucid.

Cu sangel rece. Intr-o mana am materia insasi. Il prind de gat. Ingerii ii pangaresc. Cu carnea lor prea dulce ma hranesc.  Eliberez suflete. Pe diavol. Mana mea stanga il fac. Dezintegrez rai si iad, doua idei fara forma, fara fond. Cu energia lor ma hranesc. Si cel de la inceput devin.

experiment

Lasă un răspuns

