Geneza (Trilogia 2 bete in forma de x )

In minciuni ma innec. Cu o cruce de lemn de proasta calitate intr-o mana. Cu o icoana pictata candva dar nu demult in cealalta. Atrag coercitiv o gloata spre mantuire. Ei sunt oitele mele preferate. Pufosi, nespalati, plini de paduchi si de o sumedenie de alte boli. Eu ii iubesc. Eu nu contez.

Ei sunt crestinii la inceput. Amuzant modul in care se arunca cu pietre. Din toate partile innegresc soarele, creaza o umbra asemanatoarea unui roi gigant de albine si apoi lovesc unde trebuie. Sparg capete, sparg ochi, sparg oase. Exact cum trebuie. Asa numitii crestini nu sunt iubiti. Sunt doar o gloata fara pastor. Eu devin pastorul lor. Ii pastoresc. Ii feresc de lupi. Lupii sunt periculosi exact cum serpii sunt pentru femei. E o chestiune de dinamica a trecutului. Si de statica tipica prezentului.

Dupa mine nu se arunca. Dupa ei inca se arunca. De ce ? Nu imi pasa. Imi pasa sa ma hranesc cu hrana lor. Sa ma imbrac cu hainele lor. Sa beau din apa lor sau sa le beau apa. Sa am banii lor. Sunt pastorul lor. Ce dracu…asta mi se cuvine. Primesc un car cu 12 boi din Nemtia. Un fel de Arcadia a cosmarurilor suferite pe stomacul gol. Cu dispret ii mantuiesc. Trec mai departe. Le dau nume. Le ofer identitatea spirituala fara de care nu ar putea exista.

Primesc un templu. 2 barbosi si un pescarus mai mic si mai slab il stapanesc. Incep si negociez. Sacrificii vegetale ei refuza, de cele animale se incurca. Cele umane sunt perfect acceptate. Si eu ii dau jos de pe pereti. Ii scrijelesc cu astre. In loc de cruce un soare mare in centru proptesc. Din marmura ca asa se cuvine. In limbi moarte binecuvantez locul. Cei trei au pierdut licitatia. Eu am castigat alta gloata pentru pastorit.

Peisaj demential. Eu un minizeu printre orbi, surzi si ologi. Fizic toti sunt sanatosi. Smintiti cu totii se sinucid. Sacrificii umane mie imi aduc. Eu fericit. Ei morti. Religie intemeiata pe frica si moarte eu ridic. Zambesc. Un pumnal ridic. In stomac ating. Nimic dureros. Un sange putin prea albastru curge. Pamantul colorat devine si un trandafir nenorocit se naste.

experiment

Lasă un răspuns

