Fucked and punched (Trilogia sex si violenta)

Parfumul ei inca se simte in aer. Urma lasata de corpul ei superb pe pat. Inca se observa. Privirea ei inca ma ataca. Trebuia sa fie aleasa. Cea la care sa ma opresc. Sa fie singura la care ma gandesc. Imi beau paharul plin de otrava etilica. Imi aprind otrava carbonica. Trag 2 fumuri, tusesc. Ma innec si imi amintesc. Cum de fiecare data cand pateam astfel de mici incidente ma intreba daca sunt bine. Ma imbratisa. Imi saruta urechea stanga. Isi trecea mana prin par si apoi …un sarut dulce. Inca le simt gustul. Buzele alea. Gustul acela. Nimic din ce am sa mai simt. Nimic din ce o sa am.

Ma arunc in pat. Privesc in gol. Parca o vad cum ca o pisica torcea de placere. In momentele noastre. Momentele bune. Nepretuite momente. Totul are un cost. A nu sti. A fi ignorant. A nu fi atent. Are un cost. Costul e totul. Pe plan emotional evident. Un pret pe care cred ca amandoi l-am platit. Doar ca la mine dureaza mai mult. Dureaza mai mult trecerea de la starea aceea extatica. Ea langa mine. La starea de mort viu. Sunt gol. In interior sunt gol. Nu mai e nimic. Doar sclipiri ale flacarilor ce ardeau nebune pentru ea. Acum nici scrum nu mai exista. A disparut in scrumiera vietii.

Imi aprind si a doua tigara. Trag un fum adanc. Tusesc. Privesc fotografiile noastre. Le privesc, un click dreapta. Un stanga pe delete. De ce sa ma torturez in van. Am trecut peste. Asta imi repet. A trecut destul timp in care trebuia sa ma vindec. Ea a trecut peste. E logic. O tipa ca ea…rar ramane …singura. Eu incerc sa trec peste. Trec peste. Ma impiedic. Si nu inteleg cu ajung exact in clipa in care sufar. O suferinta ce pare sa ma lase. Sa ma lase in pace ! Asta vreau.

Ador modul sadic in care privesc fotografiile cu ea. Le privesc, le fac bucati. Le ard. Am destule. Prea multe. Am destul combustibil sa ma incalzesc. Nu e frig. Dar mie da. Nu mai simt nimic. E totul rece. Ma uit in jur. Realizez ca sunt inca treaz. E cinci. Nu  imi pasa. Imi torn un alt pahar de vin. Rosu ca sangele ei. Privesc pe geam. In lumina crepusculului un copac cu frunze. Verzi ca sufletul ei. O umbra slaba precum silueta ei. Ce dracu !?! Am trecut peste.

Ma mint ca un copil idiot ca totul va fi bine. Am atatea optiuni in fata. Nimic real. Doar fantome ale unui trecut glorios. De ce m-am oprit la ea? De ce m-am indragostit ? De copil idiot ce sunt. Copii sunt niste idioti emotionali. Sunt unul dintre ei. Trebuia sa imi continui drumul printre flori . Din pat in pat, din vagin in vagin, din gura in gura…spre fericire…artificiala…dar fericire. Artificiala, superficiala si temporara fericirea mea ar fi fost. Macar durerea nu s-ar fi atins de mine.

Prefer sa cred ca a murit. Ca asa a fost sa fie. Amandoi pana la moarte. Si gata s-a terminat. X, Y, Z, nenorocite necunoscute. Eu pe drumul meu. Singur cu capul sus si privirea semi inainte. Asa a fost sa fie. S-a terminat prin sex si violenta.

experiment

Lasă un răspuns

