To fuck or to be punched (trilogia sex si violenta)

Un ecran alb in fata unui muritor expresiv. O iluzie a unei minuni. Nimic din ceea ce ar fi trebuit sa fie. Erau doi, erau aceeasi chestie. Faceau parte dintr-un intreg. Inca fac parte dintr-un trecut. Un trecut ce inca misca sentimente. Diametral opuse aceste sentimente sunt. Dar nu e nimeni de vina. E de vine eternitatea ca nu exista. Nu exista pentru totdeauna, exista doar aici si acum. Prezentul ne defineste. Trecutul ne transforma in monstri. Ador sa simt cum nebunia trecuta, materializata in violenta apasa. O vina poate port. O vina sigur port.

Dar am fost rau? Am fost bun? E o intrebare ce la 5.55 la crepuscul in creier imi rasuna. Imi macina coroziv amintirile. Le transforma intr-un cocktail dureros. Sunt intr-o stare de ebrietate emotionala. Cui dracu ii pasa? Mie nu. Ar fi fost interesant sa imi pese.

Exista bine ? Exista rau? Ce e binele si raul. Nimic. Ce e nimicul ? Totul. Si … eu …sunt ceva… indefinibil in limbaj, intangibil in materie. Nu am gust, nu am miros, nu am culoarea, nu am nimic. Doar eu. Ar fi fost frumos sa fim noi. Am fost candva doar noi dar…dar !…cred ca …e totul doar o nostalgie organica intr-un organism bolnav.

Binele si raul. Nu. Mai bine spus consecinte ale actiunilor…ale alegerilor pe care le faci, le gandesti, le simti. Si apoi te plangi ca te prabusesti, ca nimeni nu te mai doreste. Eu, Ea, Noi. Ce e ecuatie simpla. Doar ca rezultatul e o necunoscuta. Poate acum. Poate peste ceva ani va exista iar noi. Poate nu va mai exista. Asa cum niciodata nu a existat. E efectul unor alegeri. Consecinta unor actiuni.

Si mi-ar placea sa gust din nou. Sa gust mierea interzisa, sa musc din mar. Sa o am pe eva doar eu. E utopic modul in care am ajuns sa aberez. Aberatie peste aberatie si ajungi sa recunosti. Sa recunosti ca tu esti cauza. Cauza ce devine efect. Esti efectul. Atingi sublimitate de stari haotice. Haosul devine cel mai bun prieten. E exact situatia prafului alb prizat in nesiguranta. Sau a plantei fumate in momentele de paranoia. E totul asemanator cu totul. E pur si simplu chimia universului.

La un capat ai un scop. La celalalt capat ai o alegere. Faci o alegere pentru atingerea scopului. Nimic gresit. Pana acum. E doar efectul unei nopti albe cu o dama in rosu ce poarta un nume masculin. Pinot Noir sau Merlot. Frumoase dame. Damele euforiei ce iti satisfac visele erotice in somn. Si iar aberez. Scopul nu il poti alege. Deci cele doua capete nu se vor intalni niciodata. Niciodata. Mai bine spus acum. Acum nu voi trasa o linie intre cele doua. Si iar, poate niciodata. Dar niciodata e acum si acum e niciodata, asta inseamna ca nu exista nici una dintre cele doua variante.

Ca un cretin incerci. Si incerci. Treci peste X, treci peste Y, dar ajungi tu la Z. Direct cu penisul infipt in Z! Frumos. Inocent dar pana la urma, vinovat.

experiment

Lasă un răspuns

